I høve til elevane:
- Alle elevar vert møtte med respekt
- Alle elevar vert inkluderte i fellesskapet
- Enkelteleven vert sett
- Eleven vert høyrt, både som individ og som kollektiv
- Enkelteleven får tilpassa undervisning
I høve til foreldra:
- Foreldreretten styrer
- SKS har sekundært oppdragaransvar
- Foreldra vert tatt med på råd
- Foreldra vert haldne orientert
- Foreldra er ein velkomen part på SKS
I høve til omgjevnadene:
- SKS er ein del av omgjevnadene
- SKS opptrer med respekt for omgjevnadene
- SKS er open og transparent
- SKS lyttar til omgjevnadene, óg når vi tar andre val enn omgjevnadene
I høve til medarbeidarane:
- Alle medarbeidarar møter kvarandre med respekt
- Medarbeidarane ser seg som viktige bidragsytarar til SKS
- Læringsarbeidet er eit sams løft
- Medarbeidarane løftar kvarandre til stendig høgre kvalitet
- Medarbeidarene tek ansvar for arbeids- og skulemiljø
- Medarbeidarane støttar leiing
I høve til leiinga:
- Leiinga er lojal mot styret
- Leiinga gjer SKS sine verdiar synlege
- Leiinga framelskar kvalitet i læringsarbeidet
- Leiinga har overordna ansvar i høve til vedtak i prinispielle spørsmål og når det gjeld dei lange linjer
- Leiinga møter elevar, foreldre, medarbeidarar og omgjevnader med respekt
I høve til bygg, inventar og utstyr:
- Alle på SKS har eit forvaltaransvar for dei fysiske verdiane vi har mottatt
- Alle på SKS handsamar og tar vare på dei fysiske verdiane med omsyn til at dei skal vare og at dei skal behalde sin kvalitet
- Alle på SKS tar eit medansvar for å ta vare på det fysiske miljøet